ОРГАНІЗАЦІЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ СУБ'ЄКТА САМОРОЗВИТКУ

Автор(и)

  • С. Кузікова, (S. Kuzikova) Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Суми

DOI:

https://doi.org/10.17721/1728-2217.2018.38.36-39

Анотація

Наведено експериментально перевірені психолого-педагогічні умови й технології оптимізації становлення суб'єкта особистісного і професійного саморозвитку в процесі фахової підготовки студентів-психологів до психокорекційної діяльності. Розкрито предмет, мету, завдання навчальної дисципліни "Психологія саморозвитку". Розглянуто напрями формувального впливу дослідницько-тренінгового навчання, подано результати перевірки його ефективності. Ключові слова: саморозвиток, особистісний саморозвиток, суб'єкт саморозвитку, оптимізація становлення суб'єкта саморозвитку, дослідницько-тренінгове навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

22-07-2019

Як цитувати

Кузікова, С. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТА САМОРОЗВИТКУ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки, (1(38), 36–39. https://doi.org/10.17721/1728-2217.2018.38.36-39

Номер

Розділ

Статті