ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ В УМОВАХ БАКАЛАВРАТУ
DOI:
https://doi.org/10.17721/1728-2217.2021.46.5-9Ключові слова:
модель, професійна підготовка, офіцери правоохоронної діяльності, ЗСУ, військовий заклад вищої освітиАнотація
Обґрунтовано психолого-педагогічні особливості процесу професійної підготовки майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності ЗСУ в умовах бакалаврату. Встановлено, що професійна підготовка майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності поступово переходить до готовності майбутнього офіцера виконувати поставлені професійні завдання. Уточнено, що освітній процес у військових закладах вищої освіти проходить в умовах суперечностей між новими постійно зростаючими вимогами до сучасного рівня підготовки майбутніх офіцерів і недостатнім традиційним рівнем підготовки, між творчим рівнем викладання і репродуктивним характером навчання, які можливо розв'язати шляхом впровадження нових інноваційних технологій та методик навчання. З'ясовано, що в основу процесу формування знань, вмінь та професійних навичок майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності має бути покладено два основні етапи: проблемно-предметний, під час якого відбувається первинне сприйняття та осмислення змісту і досвіду подальшої професійної діяльності; ціннісно-регуляційний, за яким відбувається формування командних навичок і професійних вмінь майбутнього офіцера, відбувається розвиток творчого стилю, формуються мотиви, ціннісні орієнтації, лідерські якості тощо. Виокремлено психологічні компоненти, які впливають на професійну підготовку майбутніх офіцерів: умотивованість до навчання, емоційно-вольові властивості особистості майбутнього офіцера, інтелектуальна готовність до вирішення професійних завдань, сформовані вміння та навички виконання професійних завдань, сукупність особистісно-професійних якостей майбутнього офіцера, рефлективність. Визначено, що рівень професійної підготовки майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності обумовлено мірою їхньої активності як суб'єкта, особливостями та можливостями самостійно організовувати свої дії, поведінку, діяльність загалом на основі інтелектуальної готовності й усвідомлення значущості особистих і способів розв'язування професійних завдань, у тому числі, тактичних.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ознайомтеся з політикою за посиланням: https://miljournals.knu.ua/index.php/visnuk/licensing_and_copyright