МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О.О. Безносюк

Ключові слова:

освіта, студент, моніторинг, оцінювання, якість

Анотація

Сучасні економічні та суспільні відносини потребують пошуку нових шляхів розв'язання проблеми об'єктивного оцінювання якості освіти, надання теоретичного обґрунтування показникам, критеріям якості та методам, які при цьому застосовуються. Саме це спричинило нагальну необхідність розвитку та удосконалення системи оцінювання якості освіти і створення національної системи моніторингу якості освіти. Ключова роль у системі освіти належить викладачу. Саме через діяльність педагога реалізується державна політика, спрямована на зміцнення інтелектуального та духовного потенціалу нації, розвиток вітчизняної науки і техніки, збереження та примноження культурної спадщини. У такому разі управління якістю — процес приведення системи до деякого стандарту — процес здійснення всіх функцій управління для досягнення заданих показників. Тому особливого значення набуває управління якістю освіти, якістю діяльності освітнього закладу.

Біографія автора

О.О. Безносюк

кандидат педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки вищої школи, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка (м. Кременець, Україна)

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-24

Як цитувати

Безносюк, О. (2016). МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (52), 165–172. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/117

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА