МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ

Автор(и)

  • А.М. Зельницький
  • Ю.О. Черних
  • О.Б. Черних

Ключові слова:

теоретико-методологічні засади, вища військова освіта, якість освіти, моніторинг якості освіти, якість підготовки військових фахівців

Анотація

У статті проведено семантичний і дефінітивний аналіз понять “якість” і “моніторинг”. Адаптовано визначення цих понять до особливостей військової освіти. Розглянуто теоретико-методологічні засади моніторингу в освіті та проблеми забезпечення якості підготовки військових фахівців з вищою освітою.  Запропоновано структуру та основні складові педагогічної системи вищого військового навчального закладу як об’єкту моніторингу, що чинять безпосередній вплив на забезпечення якості освіти. Уточнено зміст поняття “компетентність військового фахівця” та відповідні  закони дидактики щодо якості освітньої діяльності у вищій школі.

Біографії авторів

А.М. Зельницький

кандидат педагогічних наук, професор, провідний науковий співробітник науково-дослідного відділу військової освіти і науки центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняхівського (м. Київ, Україна)

Ю.О. Черних

кандидат технічних наук, доцент, старший науковий співробітник науково-дослідного центру Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (м. Київ, Україна)

О.Б. Черних

старший науковий співробітник науково-дослідного відділу військової освіти і науки центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняхівського (м. Київ, Україна)

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-24

Як цитувати

Зельницький, А., Черних, Ю., & Черних, О. (2016). МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (52), 202–208. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/121

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА