АНАЛІЗ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • О.І. Кравченко
  • М.П. Віхтюк

Ключові слова:

професійна освіта, нові концепції навчання, індивідуалізація освіти, гуманізація освіти, особистісно-орієнтований підхід, інженерна діяльність, фахова підготовка інженерів

Анотація

У статті розкриваються особливості підготовки майбутніх інженерів у вищих навчальних закладах технічного профілю. Проаналізовано особливості фахової підготовки майбутніх інженерів, визначено поняття - сучасний інженер, основні напрямки ефективної підготовки з метою сформованості конкурентоспроможного людського потенціалу для високотехнологічного та інноваційного розвитку України. Значна увага приділена основним проблемам, що заважають ефективності цієї роботи. Окреслено шляхи вирішення та застосування нових підходів до організації навчального процесу, обґрунтування педагогічних умов формування професійної якості майбутнього інженера. Виявлено місце і роль викладача в системі фахової підготовки інженерів.

Біографії авторів

О.І. Кравченко

науковий співробітник науково-дослідного центру, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка (м. Київ, Україна)

М.П. Віхтюк

головний фахівець організаційного відділу Державної організації - Всеукраїнський центр фізичного здоров'я населення “Спорт для всіх” (м. Київ, Україна)

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-24

Як цитувати

Кравченко, О., & Віхтюк, М. (2016). АНАЛІЗ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ В УКРАЇНІ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (52), 208–214. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/122

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА