АНАЛІЗ МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ

Автор(и)

  • В.М. Лісовський
  • В.Г. Златніков

Ключові слова:

майбутні офіцери, професійно-орієнтоване аудіювання, мотивація, структура мотивації, значущість професійно спрямованого аудіювання, характер ставлення до оволодіння професійно-орієнтованим аудіюванням

Анотація

У статті розглядаються особливості мотивації курсантів вищих військових навчальних закладів до навчання іншомовного професійно-орієнтованого аудіювання; здійснено аналіз структури мотивації майбутніх офіцерів до оволодіння іноземною мовою, наведено експериментальні дані щодо значущості професійно спрямованого аудіювання для майбутніх офіцерів, характеру ставлення курсантів до оволодіння професійно-орієнтованим аудіюванням. Вивчення характеру мотивації діяльності курсантів з оволодіння професійно-орієнтованим аудіюванням передбачало діагностику структури мотивації майбутніх офіцерів до оволодіння іноземною мовою, дослідження значущості професійно спрямованого аудіювання для майбутніх офіцерів у процесі їх професійного зростання та самореалізації, вивчення характеру ставлення курсантів до оволодіння професійно-орієнтованим аудіюванням.

Біографії авторів

В.М. Лісовський

начальник кафедри військового перекладу та спеціальної мовної підготовки, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка (м. Київ, Україна)

В.Г. Златніков

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри військового перекладу та спеціальної мовної підготовки, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка (м. Київ, Україна)

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-24

Як цитувати

Лісовський, В., & Златніков, В. (2016). АНАЛІЗ МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (52), 215–220. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/123

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА