АНАЛІЗ МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ
Ключові слова:
майбутні офіцери, професійно-орієнтоване аудіювання, мотивація, структура мотивації, значущість професійно спрямованого аудіювання, характер ставлення до оволодіння професійно-орієнтованим аудіюваннямАнотація
У статті розглядаються особливості мотивації курсантів вищих військових навчальних закладів до навчання іншомовного професійно-орієнтованого аудіювання; здійснено аналіз структури мотивації майбутніх офіцерів до оволодіння іноземною мовою, наведено експериментальні дані щодо значущості професійно спрямованого аудіювання для майбутніх офіцерів, характеру ставлення курсантів до оволодіння професійно-орієнтованим аудіюванням. Вивчення характеру мотивації діяльності курсантів з оволодіння професійно-орієнтованим аудіюванням передбачало діагностику структури мотивації майбутніх офіцерів до оволодіння іноземною мовою, дослідження значущості професійно спрямованого аудіювання для майбутніх офіцерів у процесі їх професійного зростання та самореалізації, вивчення характеру ставлення курсантів до оволодіння професійно-орієнтованим аудіюванням.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-11-24
Як цитувати
Лісовський, В., & Златніков, В. (2016). АНАЛІЗ МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (52), 215–220. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/123
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА