ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ НАУКОВИХ КАДРІВ
Ключові слова:
європейський досвід, підготовка, наукові кадри, докторська освіта, основні принципиАнотація
У статті проведений аналіз основних принципів та підходів в організації підготовки наукових кадрів, зокрема докторів філософії (кандидатів наук) в європейських країнах, що приєдналися до Болонської декларації. Розглянуто методи і форми навчання аспірантів за докторськими програмами в різних європейських університетах та з’ясовано основні шляхи їх вдосконалення. Уточнено сучасні проблеми і тенденції, що пов'язані з підготовкою наукових кадрів, з урахуванням Зальцбурзьких принципів, а також визначено основні шляхи організації підготовки наукових кадрів. Виявлено найбільш раціональні та адекватні напрями подальшого перетворення системи підвищення наукової кваліфікації фахівців для різних сфер економічної діяльності.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-11-24
Як цитувати
Черних, Ю., & Черних, О. (2016). ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ НАУКОВИХ КАДРІВ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (52), 220–228. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/124
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА