ВІЙСЬКОВА ОСВІТА: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
Ключові слова:
військова освіта, проблеми інновацій, інноваційна політика, інноваційна діяльність, інноваційна спрямованість, військово-освітній процес, принципи, функції, суперечностіАнотація
У статті досліджуються актуальні проблеми інноваційного розвитку військової освіти в контексті двох понять – інноваційної політики та інноваційної діяльності. Інноваційна політика – це концептуальні засади, а саме: місія, цілі, закономірності, принципи, основні напрями та шляхи реалізації. Інноваційна діяльність – це процесуальна частина реальних дій, що базується на принципах, формах, методах, технологіях, складовими якої є суб’єкти, об’єкти та продукти. Визначаються принципи зовнішньої та внутрішньої інноваційної військово-освітянської політики. Інноваційну діяльність пропонується розглядати як у системному, так і в технологічному аспекті з розробленням відповідного понятійно-категоріального апарату. Обґрунтовуються принципи та функції інноваційної військово-освітньої діяльності, найважливіші напрями продукування інновацій у сфері військової освіти. Показується, що рушійною силою, джерелом інноваційного розвитку військово-освітнього процесу, є притаманні йому суперечності. Розглядаються чинники, що сприяють пошуку та впровадженню інновацій у вищих військових навчальних закладах.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-11-29
Як цитувати
Телелим, В., & Приходько, Ю. (2016). ВІЙСЬКОВА ОСВІТА: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (51), 7–18. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/125
Номер
Розділ
.