НОВА КОНСТРУКЦІЯ МАГНІТНОГО СПОВІЛЬНЮВАЧА І МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ УКРАЇНИ
Ключові слова:
магнітний сповільнювач, магнетардер, ретардер, технічний ресурс гальмівних колодок, міжремонтний пробіг колісних парАнотація
У статті автори пропонують один із напрямків модернізації гальмівної системи залізничного транспорту в Україні з метою підвищення технічного ресурсу та ефективності гальм, які використовують сили тертя. Зі зростанням швидкості технічний ресурс гальмівних колодок різко зменшується із-за надлишкового температурного перегріву елементів фрикційних гальм (гальмівного диску і колодок). Це призводить до прискореного зносу контактуючих поверхонь, зменшення коефіцієнту зчеплення і внаслідок зниження ефективності гальм. Тому для гальмування на великих швидкостях використовують гальма іншого типу: електродинамічні, гідродинамічні, електромагнітні, магнітні тощо.
Дослідження авторів присвячені створенню нової конструкції магнітного сповільнювача з постійними магнітами (магнітний ретардер або скорочено магнетардер), яка на відміну від відомих закордонних зразків дозволяє регулювати гальмівний коефіцієнт у широкому діапазоні. Авторами пропонується концепція ефективного використання магнетардеру, як гальмового пристрою для сповільнення руху залізничних колісних пар, що експлуатуються на швидкісних потягах. Надаються рекомендації щодо його застосування на залізничному транспорті у якості додаткових гальм разом із традиційними фрикційними гальмами.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-11-29
Як цитувати
Боряк, К., Афтанюк, О., & Возний, В. (2016). НОВА КОНСТРУКЦІЯ МАГНІТНОГО СПОВІЛЬНЮВАЧА І МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (51), 27–34. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/127
Номер
Розділ
ТЕХНІКА