АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ВІДОМЧІЙ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІЙ МЕРЕЖІ ДПС УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Р.П. Хоптинський

Ключові слова:

телекомунікаційна мережа, якість обслуговування, трафік

Анотація

У статті проведений аналіз підходів щодо забезпечення якості обслуговування сучасних телекомунікаційних мереж на основі класифікації пакетів (фреймів) на різних рівняхбазової еталонної моделі взаємодії відкритих систем, розглянуто питання щодо використання списків управління доступом, як один із найефективніших методів забезпечення якості обслуговування та управління телекомунікаційною мережею.Встановлено, що загальноприйняті підходи щодо класифікації трафіку відповідно до рекомендацій Міжнародного союзу електрозв’язку та Європейського інституту телекомунікаційних стандартів не є прийнятними для відомчої телекомунікаційної мережі ДПС України, оскільки не в повному обсязі враховують значимість інформаційних потоків. Тому є необхідність розробки науково-методичного забезпечення щодо класифікацію трафіку в телекомунікаційній мережі ДПС України.

Біографія автора

Р.П. Хоптинський

кандидат технічних наук, викладач кафедри зв'язку, автоматизації та захисту інформації, Національна академія Державної прикордонної служби України (м. Хмельницький, Україна)

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-29

Як цитувати

Хоптинський, Р. (2016). АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ВІДОМЧІЙ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІЙ МЕРЕЖІ ДПС УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (51), 225–231. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/155

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ