АНАЛІЗ ЕКСПЕРІМЕНТАЛЬНИХ ВИПРОБУВАНЬ РЕДУКТОРІВ ПРИВОДУ ГЕНЕРАТОРІВ ВІД СЕРЕДЬОЇ ЧАСТИНИ ОСІ КОЛІСНОЇ ПАРИ ПАСАЖИРСЬКОГО ВАГОНУ

Автор(и)

  • Н.О. Перетяка

Ключові слова:

енергоефективні технології, редуктор, оптимізація стендових випробувань, діагностичний параметр, швидкість нагріву, контрольна точка

Анотація

Представлені результати обробки протоколів випробувань редукторів типу ВБА-32/2, EUK-160-1M і ЖДР-0002 у депо Одеса-Головна Регіональної філії «Одеська залізниця». Виявлені три характерні фази нагріву. Встановлено критичні значення температури і швидкості нагріву корпусу, які відповідають працездатному стану редуктора. Запропоновано ввести додатковий діагностичний параметр – швидкість нагріву корпусу редуктора, що дає можливість до 6 разів скоротити загальний період часу стендових випробувань і знизити витрати електроенергії при експлуатації випробувального стенду.

Біографія автора

Н.О. Перетяка

старший викладач, Одеська державна академія технічного регулювання та якості

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-19

Як цитувати

Перетяка, Н. (2017). АНАЛІЗ ЕКСПЕРІМЕНТАЛЬНИХ ВИПРОБУВАНЬ РЕДУКТОРІВ ПРИВОДУ ГЕНЕРАТОРІВ ВІД СЕРЕДЬОЇ ЧАСТИНИ ОСІ КОЛІСНОЇ ПАРИ ПАСАЖИРСЬКОГО ВАГОНУ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 81–92. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/196

Номер

Розділ

ТЕХНІКА