ВИЗНАЧЕННЯ МІРИ ВПЛИВУ НА ПРОТИВНИКА В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВІЙСЬКОВИХ ОПЕРАЦІЙ
Ключові слова:
інформаційні технології, спеціальні інформаційні операції, теорія несилової взаємодіїАнотація
Дане дослідження присвячене черговому кроку до створення інформаційної технології супроводження процесів підготовки та проведення військових операцій. В ньому вирішується задача визначення міри інформаційного впливу (дії) на контрагента взаємодії. В основі лежить поняття, що перш ніж намагатися управляти інформованістю та світоглядом контрагента взаємодії необхідно навчитися визначати міру впливу на них. Таку міру, щоб інформування не мало характер перевантаження непотрібною інформацією (інформаційними шумами), а було орієнтоване на потрібну (достатню) реакцію контрагентів взаємодії. В роботі запропонована міра інформаційного впливу на контрагентів взаємодії, в основі якої відхилення в умовних та безумовних імовірностях потрібної реакції цього контрагента. Обґрунтовано та формально представлені науково-методологічні інструменти управління впливами. Наведені результати забезпечують значне покращення шляхів підготовки і проведення операцій з інформаційного впливу на противника та дозволяють здійснювати ефективні контрзаходи. Використання запропонованого методу визначення міри впливу на контрагентів взаємодії дозволить більш точно і результативно планувати спеціальні військові операції.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-04-19
Як цитувати
Кубявка, М., Тесля, Ю., & Кубявка, Л. (2017). ВИЗНАЧЕННЯ МІРИ ВПЛИВУ НА ПРОТИВНИКА В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВІЙСЬКОВИХ ОПЕРАЦІЙ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 135–144. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/203
Номер
Розділ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ