ВИКОРИСТАННЯ СТРУКТУРНО-ОНТОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В ХОДІ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО СПІВРОБІТНИКА ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ

Автор(и)

  • В.Ю. Артемов
  • В.В. Серіков
  • Н.І. Литвиненко

Ключові слова:

структурно-онтологічний підхід, онтологічне виховання, модель компетенції, професіограма, деонтологічна підготовка правоохоронців

Анотація

У статті запропоновано використання структурно-онтологічного підходу (згідно із методологією "Protégé") в ході виховання майбутнього співробітника правоохоронних органів. Розроблено концептуальну схему теорії виховання, яка ґрунтується на онтологічному підході і відповідає постнекласичним уявленням в науці, та, яка заснована на розгляді виховання як процесу, що має духовно-моральну спрямованість. Визначено місце онтологічному вихованню у постнекласичний період розвитку науки та роль застосуванню структурно-онтологічного підходу визначеної моделі компетенцій. Згідно із запропонованим структурно-онтологічним підходом була розроблена дворівнева модель змісту деонтологічної складової компетенцій. В межах структурно-онтологічного підходу запропоновано використовувати досвід побудови професіограм. Побудована за допомогою структурно-онтологічного підходу онтологія дозволила проводити моделювання і визначати як професійні вимоги, так і вузькі місця в навчально-виховному плані деонтологічної підготовки правоохоронців.

Біографії авторів

В.Ю. Артемов

доктор педагогічних наук, доцент, завідуючий кафедри, Національна Академія Служби безпеки України

В.В. Серіков

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, Національна Академія Служби безпеки України

Н.І. Литвиненко

кандидат технічних наук, старший науковий співробітник, старший науковий співробітник, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-19

Як цитувати

Артемов, В., Серіков, В., & Литвиненко, Н. (2017). ВИКОРИСТАННЯ СТРУКТУРНО-ОНТОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В ХОДІ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО СПІВРОБІТНИКА ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 155–165. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/205

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА