ВИКОРИСТАННЯ СТРУКТУРНО-ОНТОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В ХОДІ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО СПІВРОБІТНИКА ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ
Ключові слова:
структурно-онтологічний підхід, онтологічне виховання, модель компетенції, професіограма, деонтологічна підготовка правоохоронцівАнотація
У статті запропоновано використання структурно-онтологічного підходу (згідно із методологією "Protégé") в ході виховання майбутнього співробітника правоохоронних органів. Розроблено концептуальну схему теорії виховання, яка ґрунтується на онтологічному підході і відповідає постнекласичним уявленням в науці, та, яка заснована на розгляді виховання як процесу, що має духовно-моральну спрямованість. Визначено місце онтологічному вихованню у постнекласичний період розвитку науки та роль застосуванню структурно-онтологічного підходу визначеної моделі компетенцій. Згідно із запропонованим структурно-онтологічним підходом була розроблена дворівнева модель змісту деонтологічної складової компетенцій. В межах структурно-онтологічного підходу запропоновано використовувати досвід побудови професіограм. Побудована за допомогою структурно-онтологічного підходу онтологія дозволила проводити моделювання і визначати як професійні вимоги, так і вузькі місця в навчально-виховному плані деонтологічної підготовки правоохоронців.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-04-19
Як цитувати
Артемов, В., Серіков, В., & Литвиненко, Н. (2017). ВИКОРИСТАННЯ СТРУКТУРНО-ОНТОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В ХОДІ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО СПІВРОБІТНИКА ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 155–165. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/205
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА