ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЛЮДЕЙ ДОРОСЛОГО ВІКУ У КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Л.В. Боровик
  • І.О. Басараба

Ключові слова:

психологічні особливості, вікові психофізіологічні зміни, дорослі люди, англійська мова, аналіз, навчання

Анотація

У статті проведено аналіз психологічних особливостей людей дорослого віку у контексті вивчення ними англійської мови. До числа таких автори відносять наступне. У період дорослості у людини накопичений чималий життєвий та професійний досвід, яким вона має бажання поділитися, мотиваційні аспекти щодо професійного та кар’єрного зростання достатньо розвинуті, сформована висока мотивація до вивчення англійської мови, мають місце позитивне ставлення до процесу навчання та до іноземної мови, зацікавленість в досягненні якомога кращих результатів. Дорослим людям властиві такі риси характеру, як відповідальність, працьовитість, цілеспрямованість, організованість, самостійність тощо. Характерні і негативні моменти, котрі заважають процесу навчання: вікові психофізіологічні зміни, страх щось сказати або виконати невірно, виглядати смішним, нехватка часу, звичка до традиційних методів навчання тощо. Виділені особливості слід враховувати при організації ефективного навчання дорослих англійській мові, оскільки це сприятиме розвитку загальних, спеціальних здібностей та здібностей до навчання, а також досягненню максимальних навчальних результатів.

Біографії авторів

Л.В. Боровик

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри загальнонаукових та інженерних дисциплін, Національна академія Державної прикордонної служби України

І.О. Басараба

магістрант, Хмельницький національний університету

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-19

Як цитувати

Боровик, Л., & Басараба, І. (2017). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЛЮДЕЙ ДОРОСЛОГО ВІКУ У КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 166–173. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/206

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА