ПРОЕКТУВАННЯ ПРОФЕСІОГРАМИ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ ДЛЯ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
неперервна педагогічна освіта, педагогічна майстерність, компетентність, модель «професіографічний ромб», професіограма викладача вищої школи, професіографічні вимоги, професіографія, професіоналізмАнотація
Стаття присвячена актуальній проблемі проектування компетентнісно орієнтованої професіографічної моделі викладача вищої школи для системи неперервної педагогічної освіти. Авторами розвідки проаналізовано сучасний стан порушеної проблеми, визначено методологічні основи професіографії, розкрито теоретичне підґрунтя системного проектування професіографічних вимог відповідно до парадигмальних змін в освітній галузі. Запропоновано нову структуру професіограми викладача вищої школи («професіографічний ромб»), відпрацьовано сукупність професіографічних вимог у термінах компетентностей, розкрито логіку їх реалізації у системі неперервної педагогічної освіти, протягом основних етапів професійного розвитку: від професійної компетентності до професіоналізму і педагогічної майстерності. З’ясовано психолого-педагогічні умови професіоналізації викладача вищої школи на основі спроектованої професіографічної моделі.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-04-19
Як цитувати
Вітченко, А., & Вітченко, А. (2017). ПРОЕКТУВАННЯ ПРОФЕСІОГРАМИ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ ДЛЯ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 174–180. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/207
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА