ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ (КУРСАНТІВ)
Ключові слова:
навчання, інтерактивне навчання, метод (технологія) проектів, "мозкова атаки", "круглий стіл", морально-етична взаємодія, професійно-етичні умінняАнотація
У статті розглянуто використання технології проектів для активізації навчання з метою підвищення внутрішньої мотивації і рівня оволодіння морально-етичними знаннями студентами (курсантами), розвитку їхніх умінь в здійсненні морального вибору, морально-етичної рефлексії і професійної взаємодії. Розглянуто види проектів та вимоги до них, завдання, які вирішуються методами проектного навчання, а також виділено такі етапи проектної технології навчання: ціннісно-орієнтаційний, конструктивний, оціночно-рефлексивний, презентаційний. Запропонована проектна методика істотно активізує заняття, чим підвищує внутрішню мотивацію і рівень оволодіння морально-етичними знаннями студентів (курсантів), розвиває їхні уміння в здійсненні морального вибору, морально-етичної рефлексії і професійної взаємодії.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-04-19
Як цитувати
Каленський, А., & Мірошніченко, О. (2017). ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ (КУРСАНТІВ). Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 202–207. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/211
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА