ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ (КУРСАНТІВ)

Автор(и)

  • А.А. Каленський
  • О.В. Мірошніченко

Ключові слова:

навчання, інтерактивне навчання, метод (технологія) проектів, "мозкова атаки", "круглий стіл", морально-етична взаємодія, професійно-етичні уміння

Анотація

У статті розглянуто використання технології проектів для активізації навчання з метою підвищення внутрішньої мотивації і рівня оволодіння морально-етичними знаннями студентами (курсантами), розвитку їхніх умінь в здійсненні морального вибору, морально-етичної рефлексії і професійної взаємодії. Розглянуто види проектів та вимоги до них, завдання, які вирішуються методами проектного навчання, а також виділено такі етапи проектної технології навчання: ціннісно-орієнтаційний, конструктивний, оціночно-рефлексивний, презентаційний. Запропонована проектна методика істотно активізує заняття, чим підвищує внутрішню мотивацію і рівень оволодіння морально-етичними знаннями студентів (курсантів), розвиває їхні уміння в здійсненні морального вибору, морально-етичної рефлексії і професійної взаємодії.

Біографії авторів

А.А. Каленський

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач лабораторії, Інститут професійно-технічної освіти, Національна академія педагогічних наук України

О.В. Мірошніченко

кандидат технічних наук, старший науковий співробітник, начальник відділу наукових методологічних розробок та високих технологій начальника науково-дослідного центру, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-19

Як цитувати

Каленський, А., & Мірошніченко, О. (2017). ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ (КУРСАНТІВ). Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 202–207. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/211

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА