КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ОФІЦЕРА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Л.В. Олійник

Ключові слова:

компетентність, професійна компетентність, компетентнісний підхід у освіті, офіцер

Анотація

Стаття пропонує огляд деяких підходів вітчизняних та закордонних дослідників до визначення поняття “компетентність”. У статті згадуються головні сучасні теорії, які визначають компетентнісний підхід у освіті базовим стосовно професійної підготовки майбутнього фахівця. В статті розглядається професійна компетентність як основна складова професійного становлення офіцера. Розкриті шляхи реалізації формування професійної компетентності особистості офіцера. Визначено формування професійної компетентності офіцера як складний багато компетентний процес, який спрямований на розвиток важливих питань самореалізації протягом всієї професійної діяльності.

Біографія автора

Л.В. Олійник

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник науково-прогнозувального відділу освітньої діяльності та заходів оборонного планування науково-методичного центру організації освітньої діяльності, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-19

Як цитувати

Олійник, Л. (2017). КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ОФІЦЕРА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 216–221. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/213

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА