ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ІНТЕГРАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Ключові слова:
фундаменталізація та інтеграція вищої освіти, освітня парадигма, система освіти, навчальна дисципліна, професійна освіта, самореалізація, саморозвитокАнотація
У статті розглядаються питання взаємозвязку процесів фундаменталізації та інтеграції у професійній підготовці майбутніх фахівців. Фундаменталізація, в умовах сучасної освітньої парадигми, полягає в якісно нових цілях освіти, нових принципах відбору і систематизації знань; новій якості освіченості особистості, в подоланні роз'єднання двох культур - природничо-наукової та гуманітарної, в новому підході до організації навчального пізнання і самопізнання.
Фундаменталізація освіти розглядається як основа цілісної професійної освіти, яка забезпечує: системний рівень пізнання дійсності, здатності досліджувати механізми самореалізації і саморозвитку явищ і процесів; формування найістотніших, стійких знань, що лежать в основі цілісного сприйняття сучасної картини світу; формування цілісного, енциклопедичного погляду на сучасний світ і місце людини в цьому світі; оволодіння основами єдиної людської культури в її природничо-науковій та гуманітарній площинах; створення бази професійної культури і професійної майстерності.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-04-19
Як цитувати
Плахотнік, О., & Кондратюк, А. (2017). ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ІНТЕГРАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 221–229. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/214
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА