ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ІНТЕГРАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • О.В. Плахотнік
  • А.Л. Кондратюк

Ключові слова:

фундаменталізація та інтеграція вищої освіти, освітня парадигма, система освіти, навчальна дисципліна, професійна освіта, самореалізація, саморозвиток

Анотація

У статті розглядаються питання взаємозвязку процесів фундаменталізації та інтеграції у професійній підготовці майбутніх фахівців. Фундаменталізація, в умовах сучасної освітньої парадигми, полягає в якісно нових цілях освіти, нових принципах відбору і систематизації знань; новій якості освіченості особистості, в подоланні роз'єднання двох культур - природничо-наукової та гуманітарної, в новому підході до організації навчального пізнання і самопізнання.

Фундаменталізація освіти розглядається як основа цілісної професійної освіти, яка забезпечує: системний рівень пізнання дійсності, здатності досліджувати механізми самореалізації і саморозвитку явищ і процесів; формування найістотніших, стійких знань, що лежать в основі цілісного сприйняття сучасної картини світу; формування цілісного, енциклопедичного погляду на сучасний світ і місце людини в цьому світі; оволодіння основами єдиної людської культури в її природничо-науковій та гуманітарній площинах; створення бази професійної культури і професійної майстерності.

Біографії авторів

О.В. Плахотнік

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

А.Л. Кондратюк

кандидат педагогічних наук, доцент, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-19

Як цитувати

Плахотнік, О., & Кондратюк, А. (2017). ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ІНТЕГРАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (55), 221–229. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/214

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА