АНАЛІЗ МЕТОДІВ ОБРОБКИ ТРАФІКУ В ЧЕРГАХ МАРШРУТИЗАТОРІВ МУЛЬТИСЕРВІСНОЇ МЕРЕЖІ
Ключові слова:
протокол, трафік, ефективність, модель, мережа, черга, маршрутизатор, пакет, TailDrop, REDАнотація
У статті наведено причини перевантажень на ділянках мереж. Проаналізовано трафік
комп’ютерних мереж.
Розглянуто процес керування інтенсивністю навантаження маршрутизаторів. Також
наведено передачу декількох сервісів через єдиний порт даних, що дає змогу звільнити порти для
інших зв'язків. Було показано структуру QoS-маршрутизатора.
Визначено, що функціонування алгоритму керування чергами оцінюється, як його здатність
ефективно контролювати трафік під час періодів перевантаження і вони поділяються на два
класи: пасивні та активні.
Проведений аналіз наявних алгоритмів керування чергами під час періодів перевантаження
в комутаційному обладнанні. Особливу увагу приділено методам TailDrop, що працює з
дисципліною FCFS (First Come First Served – перший прийшов перший обслуговується) і методом
RED – (Random Early Detection - випадкове раннє виявлення) Знайдено проблеми через які їх не
ефективно використовувати. Показано залежність ймовірності скидання від усередненої
довжини черги методу RED.