МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДОРОСЛИХ

Автор(и)

  • Л.В. Боровик НАДПСУ
  • І.О. Басараба ХНУ

Ключові слова:

кооперація, співпраця, дорослі люди, кооперативне навчання, методика, навчання, англомовна лексична компетентність

Анотація

У статті проведено аналіз та опис методів кооперативного навчання у контекстіх
використання для вивчення англійської мови дорослими людьми та формування їх англомовної
лексичної компетентності. Аналіз психологічних та психофізіологічних особливостей людей
дорослого віку, а також особливостей пізнавальної діяльності щодо опанування ними англійською
мовою засвідчив, що найбільш оптимальними методами формування англомовної лексичної
компетентності у дорослих є педагогічні технології, котрі передбачають елементи співпраці,
тобто методи кооперативного навчання. На користь цього висновку свідчить те, що при
вивченні англійської мови недостатньо засвоїти матеріал, а потрібно ще його трансформувати
та донести до інших, чому сприяють методичні основи кооперативного навчання, оскільки воно
передбачає елементи самостійної та групової роботи. При розробці методики впровадження
кооперативного навчання у процес формування англомовної лексичної компетентності було
проведено аналіз існуючих методів кооперативного навчання та здійснено їх адаптацію для
дорослої аудиторії. На основі використання методів кооперативного навчання нами було
розроблено програму та описано методику вивчення англійської мови дорослою аудиторією, яка
включала блоки навчального матеріалу, котрий вивчався за конкретними методами співпраці
(кооперації).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-12

Як цитувати

Боровик, Л., & Басараба, І. (2018). МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДОРОСЛИХ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (56), 199–209. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/239

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА