ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ЯК СПЕЦИФІЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Ключові слова:
розвиток особистості, соціокультурне середовище, особистісно орієнтоване виховання, цілісний процес освіти, міжособистісні відносини, соціальні процесиАнотація
У статті акцентується увага на тому, що особисто орієнтований підхід до виховання
студентської молоді вимагає відповідних педагогічних технологій, критичного аналізу, відбору і
конструювання особисто значимого змісту і засобів виховання. Для подолання недоліків у
сучасних дослідженнях необхідний перехід на інноваційні технології здійснення навчально-
виховного процесу у соціокультурному просторі вищої школи. У якості методологічного
імперативу виникає потреба визнання особистісно орієнтованого виховання як специфічної
організації навчально-виховного процесу, який створює оптимальні умови для індивідуального
розвитку особистості студента, котрі проявляються у процесі самоосвіти, самовиховання,
самопроектування та саморозвитку особистості.
Розглянуто суперечністі між необхідністю створення умов особистісно орієнтованого
виховання студента та його індивідуальним розвитком у соціокультурному середовищі вищої
школи.