ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ЯК СПЕЦИФІЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • І.В. Пампуха ВІКНУ
  • Л.В. Жогіна ВІКНУ
  • С.В. Бурий ВІКНУ
  • О.С. Мукогоренко ВІКНУ

Ключові слова:

розвиток особистості, соціокультурне середовище, особистісно орієнтоване виховання, цілісний процес освіти, міжособистісні відносини, соціальні процеси

Анотація

У статті акцентується увага на тому, що особисто орієнтований підхід до виховання
студентської молоді вимагає відповідних педагогічних технологій, критичного аналізу, відбору і
конструювання особисто значимого змісту і засобів виховання. Для подолання недоліків у
сучасних дослідженнях необхідний перехід на інноваційні технології здійснення навчально-
виховного процесу у соціокультурному просторі вищої школи. У якості методологічного
імперативу виникає потреба визнання особистісно орієнтованого виховання як специфічної
організації навчально-виховного процесу, який створює оптимальні умови для індивідуального
розвитку особистості студента, котрі проявляються у процесі самоосвіти, самовиховання,
самопроектування та саморозвитку особистості.
Розглянуто суперечністі між необхідністю створення умов особистісно орієнтованого
виховання студента та його індивідуальним розвитком у соціокультурному середовищі вищої
школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-12

Як цитувати

Пампуха, І., Жогіна, Л., Бурий, С., & Мукогоренко, О. (2018). ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ЯК СПЕЦИФІЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (56), 224–231. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/242

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА