ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Ключові слова:
модернізація освіти, професійна культура фахівця, професійно-економічна культура, цілісний педагогічний процес, моделі навчання і виховання, компетентність майбутнього фахівцяАнотація
У статті розглядається проблема формування професійно-економічної культури студентів
вищих навчальних закладів у сучасних умовах модернізації освіти. Сьогодні істотно зростає роль вищого
навчального закладу в умовах розвитку тенденцій глобалізації, які поширюються на всі сфери соціально-
економічного життя, в тому числі і на освіту як складову частину культури. Відповідно до логіки
дослідження, правомірним є визначення авторського бачення процесу формування професійно-
економічної культури, що полягає в логічній погодженості цілей, засобів і методів цілісного
педагогічного процесу з урахуванням ціннісних мотивацій, а сутність і спрямованість його - у
реконструюванні гуманістично орієнтованих моделей навчання і виховання. Формування професійно-
економічної культури студентів повинно здійснюватися і на заняттях, і в позааудиторній навчально-
виховній діяльності. Професійно-економічну культуру студентів економічних спеціальностей ВНЗ
ми розглядаємо не як просту суму знань, умінь і навичок, а трактуємо її більш широко - як частину
загальної культури, що має своєю метою подальше удосконалення і самовдосконалення особистості та
компетентності майбутнього фахівця.