МОЖЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О.А. Прохоров ВІКНУ
  • О.В. Плахотнік КНУ

Ключові слова:

педагогічний менеджмент, оптимізація освітнього процесу, професійна діяльність, курсанти, студенти, військові фахівці

Анотація

У статті розглядається проблема педагогічного менеджменту у вищих військових
навчальних закладах (ВВНЗ). Особлива увага приділена підвищенню компетентності
та професійної майстерності офіцера, педагога як суб’єктів менеджменту, котрі підготовлені
до виконання управлінських функцій, готові до відповідальності, повинні систематично і
планомірно підвищувати свій професійний рівень тощо. Ці характерні якості також мають
бути притаманні і професійним керівника-менеджерам, що дасть право називати офіцерів,
педагогів менеджерами і розглядати їх діяльність крізь призму управління педагогічними
системами. Основу професійної діяльності педагога вищої школи має становити головна функція
– управління процесами навчання, виховання, розвитку, формування особистості курсанта
(студента). Аналіз підходів до організації педагогічного менеджменту в системі вищої військової
освіти доводить, що педагогічний менеджмент є засобом оптимізації освітнього процесу у вищих
військових навчальних закладах, дозволяє добитися оптимальних (реально можливих)
результатів, підвищити інтерес майбутніх офіцерів та сформувати готовність до професійної
діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-12

Як цитувати

Прохоров, О., & Плахотнік, О. (2018). МОЖЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (56), 240–248. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/244

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА