НОВІТНІ ПІДХОДИ ДО ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В.Ю. Артемов
  • Н.І. Литвиненко

Ключові слова:

виховна робота, виховання, вищий навчальний заклад зі специфічними умовами навчання, виховні впливи, моральні якості, морально-психологічна підготовка військовослужбовців

Анотація

У статті розглядається сутність і зміст виховання військовослужбовців, визначається їхнє ставлення до суспільства, держави та особистості, необхідність забезпечувати їх безпеку, сумлінно виконувати свої службові обов'язки. Передбачається, що форми моральних відносин тих, хто навчається, залежать від того, яким чином вони здатні реально реалізувати моральні вимоги: оцінити конкретний вчинок в конкретній ситуації, визначити необхідність тих чи інших дій, бути здатним до формування моральних якостей, підпорядкувати свою діяльність моральному ідеалу. В статті пропонується розглядати формування морально-психологічної стійкості як двоєдиний процес. Визначено основні причини низької ефективності виховного процесу. Передбачається, що подальше вдосконалення системи морального виховання військовослужбовців має бути спрямоване на всебічне залучення новітніх ідей, методів і засобів сучасної педагогіки з опорою на деонтологічний потенціал компетентнісного підходу в системі професійної підготовки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-04

Як цитувати

Артемов, В., & Литвиненко, Н. (2018). НОВІТНІ ПІДХОДИ ДО ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (57), 222–229. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/274

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА