МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ТАРГЕТИНГУ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ І НЕПОВНОЇ ІНФОРМОВАННОСТІ
Ключові слова:
інформаційна технологія орієнтування, екстремальні властивості функцій, метод інтервального порівняння, альтернативні стратегії, гарантоване і абсолютні граничні значенняАнотація
У статті розглядаються нові при нципи і підходи до оцінки ефективності застосування стратегії таргетинговой реклами, в основі яких лежить порівняння якості рішень, що приймаються компанією-оператором системних рішень без можливості використання інформаційної технології таргетингу або з її використанням. Визначено методику оцінки ефективності прийняття рішення про інвестування в інформаційну технологію таргетингу, яка є основним інструментом вибору найбільш ефективної стратегії зі списку альтернативних проектів, запропонованих до розгляду, з точки зору максимізації відгуку і мінімізації марних витрат. Запропоновано методи системної оцінки ступеня і рівня ризику при викритті невизначеності дій протиборчих сторін. Передбачається, що ступінь ризику при протидії сторін залежить, як від ймовірності вибору противником певної стратегії, так і від імовірності розпізнавання прийнятого рішення. Рівень ризику визначає розмір збитку кожного гравця. Ефективність альтернативних стратегій рекламування в умовах конкуренції і неповної інформованості знаходиться за допомогою точкових та інтервальних оцінок результатів рішень щодо застосування тієї чи іншої стратегії в разі передбачуваних дій конкурента, які значення функції корисності на безлічі виходів.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-04
Як цитувати
Шевченко, Г., & Барабаш, О. (2018). МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ТАРГЕТИНГУ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ І НЕПОВНОЇ ІНФОРМОВАННОСТІ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (57), 192–203. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/279
Номер
Розділ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ