ДЕОНТОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА ЯК НОВИЙ НАПРЯМ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В.Ю. Артемов
  • Н.І. Литвиненко

Ключові слова:

диференціація педагогіки, передумови виникнення, категорії, аксіологія, деонтологія, онтологія, синергетика

Анотація

У статті здійснено аналіз співвідношення між деонтологією і педагогікою, обґрунтовано необхідність та шляхи становлення нового напряму в педагогіці – деонтологічної підготовки, визначено передумови її виникнення, мету, завдання, основні особливості деонтологічної підготовки вищих навчальних закладів зі специфічними умовами навчання.

Деонтологічна підготовка має свої передумови виникнення, сферу застосування, предмет дослідження, систему понять і певні функції, являє собою цілісну систему знань щодо принципів і методів формування найважливішого якості сучасної особистості – здатності ефективно здійснювати не лише життєдіяльність, але і життєтворчість в нестабільному, динамічно змінюваному світі. Деонтологічна підготовка є новим методологічним напрямком у педагогіці, в рамках якого мають розроблятися критерії добору змісту освіти, підходи до формування принципів, методів і форм деонтологічної підготовки. Деонтологічна підготовка має свою сферу застосування. На відміну від педагогічної деонтології нею є не лише педагоги, а цілий контингент осіб та груп осіб, в першу чергу, тих, від кого залежить життя, здоров'я, права і свободи інших. Це робить актуальним започаткування деонтологічної підготовки як нового наукового напряму, який має власний, досить чітко окреслений об'єкт і предмет дослідження, власні завдання та методи дослідження.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-04

Як цитувати

Артемов, В., & Литвиненко, Н. (2018). ДЕОНТОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА ЯК НОВИЙ НАПРЯМ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (58), 142–148. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/297

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ