ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ
Ключові слова:
особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх офіцерів, науково-теоретичнийх підхід, професійна готовність майбутнього офіцера до військово-професійної діяльностіАнотація
Стаття присвячена актуальній проблемі аналізу науково-теоретичних засад до особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх офіцерів, які можуть бути реалізовані в процесі вивчення фахових дисциплін, На основі аналізу наукової літератури особистісно орієнтований підхід до професійної підготовки майбутніх офіцерів розглядається як комплекс науково-теоретичних, змістовних і організаційних характеристик навчального процесу, що забезпечують врахування та розвиток індивідуального рівня знань, умінь і навичок майбутнього офіцера, а також його індивідуально-особистісних характеристик та забезпечують результат у вигляді професійної готовності майбутнього офіцера до військово-професійної діяльності. Важливим завданням удосконалення формування особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх офіцерів є подальші теоретичні і практичні дослідження із метою обґрунтування критеріальних ознак компетентності і професіоналізму майбутнього офіцера, які повинні мати перспективний, випереджальний характер з урахуванням тривалого періоду професійного становлення.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-04
Як цитувати
Бурий, С., Жогіна, Л., Ступницька, О., Мукогоренко, О., & Дяченко, І. (2018). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (58), 149–155. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/298
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ