МОДЕЛЮВАННЯ ПРАКТИКИ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ В ПОБУДОВІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВВНЗ УКРАЇНИ
Ключові слова:
системний підхід, професійна підготовка, інтеграційний процес, педагогічні системи, практика моделюванняАнотація
У статті розглянуто практика використання системного підходу в побудові професійної підготовки майбутніх офіцерів у ВВНЗ, проведено аналіз основних принципів поведінки педагогічної системи, які визначаються самою системою як цілісна організована множина військової підготовки, сприяють вивченню процесів управління, що забезпечують стабільний характер поведінки і досягнення системою ефективних результатів військової освіти.
При моделюванні системного підходу в побудові професійної підготовки у ВВНЗ використовуються основні педагогічні системи (види підготовки), що беруть участь у формуванні професійної освіти офіцера ЗСУ. Кожна з них має свою мету і завдання, конкретний зміст, засоби і методи. Оскільки професійна підготовка майбутніх офіцерів ЗСУ представляє інтеграційний процес формування тих самих чотирьох базових систем (теоретичної, психолого-педагогічної, психофізичної, практичної бойової підготовки), то специфічні цілі і завдання професійної у ВВНЗ підготовки, природно, повинні змінювати зміст, організаційні і процесуальні дидактичні принципи, методики формування професійних якостей, методи педагогічного вивчення оцінки професійної готовності офіцера ЗСУ до виконання функціональних обов’язків.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-04
Як цитувати
Рижиков, В., & Кравченко, О. (2018). МОДЕЛЮВАННЯ ПРАКТИКИ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ В ПОБУДОВІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВВНЗ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (58), 166–172. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/301
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ