МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ

Автор(и)

  • О.В. Соколіна

Ключові слова:

компетентність, комунікативна компетентність, мовна компетентність, мовленнєва компетентність, майбутні офіцери

Анотація

У статті розглянуто сутність мовленнєвої компетентності, обґрунтовано її необхідність для професійного та особистісного становлення майбутнього офіцера. Мовленнєва компетентність  відображає рівень володіння мовою та адекватність реалізації її у мовленнєвій діяльності у відповідності до мети комунікації. Вона є ознакою сформованості системи професійних знань, комунікативних вмінь та навичок, загальної освітньої культури, становить невід’ємну частину  культури мовлення, що є необхідною умовою для якісної професійної діяльності військовослужбовця. Навчання та професійне формування майбутніх офіцерів відбувається у специфічних соціальних умовах. Разом з тим, у них розвивається спеціалізована мовленнєва форма спілкування, формалізована та специфічно обмежена. Мовлення військовослужбовця по формі й по змісту несе на собі відбиток військової служби та є репрезентантом особистості. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-04

Як цитувати

Соколіна, О. (2018). МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (58), 173–177. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/302

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ