СТРУКТУРА ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ КАДРІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В.Ю. Артемов
  • Н.І. Литвиненко

Ключові слова:

дослідницька компетентність, наукові кадри, компетентність, вищі навчальні заклади зі специфічними умовами навчання

Анотація

В статті детально та коректно показано структуру дослідницької компетентності наукових кадрів вищих навчальних закладів зі специфічними умовами навчання. Автори намагалися дослідити сучасні підходи до визначення структури дослідницької компетентності взагалі і, зокрема, дослідницької компетентності наукових кадрів вищих навчальних закладів зі специфічними умовами навчання, а також етапи розвитку цієї компетентності. Зроблено припущення, що розвиток дослідницької компетентності наукових кадрів вищих навчальних закладів зі специфічними умовами навчання являє собою процес, який виключає етапи вибору, обґрунтування стратегії й пріоритетних завдань розвитку, а також оцінювання та коректування прийнятих рішень на попередніх етапах процесу розвитку. Автори визначили етапи розвитку дослідницької компетентності наукових кадрів вищих навчальних закладів зі специфічними умовами навчання та оцінити й скоректувати прийняті рішення на попередніх етапах процесу розвитку. Запропонували дослідницьку діяльність наукових кадрів вищих навчальних закладів зі специфічними умовами навчання розглядати як особливий вид інтелектуально-творчої діяльності, проявами якої є пошукова активність і дослідницька поведінка фахівців, формування творчої атмосфери, а також відповідних педагогічних умов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-05

Як цитувати

Артемов, В., & Литвиненко, Н. (2018). СТРУКТУРА ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ КАДРІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (59), 178–185. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/323

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ