РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ – ПІДСУМКИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ОПИТУВАННЯ

Автор(и)

  • Ю.О. Черних
  • О.Б. Черних

Ключові слова:

професійна компетентність, викладач вищого військового навчального закладу, підготовка військових фахівців, соціологічне опитування

Анотація

У статті розкривається сутність поняття “професійна компетентність викладача вищого військового навчального закладу” та зміст основних структурних складових цієї педагогічної категорії. Розглядаються проблеми розвитку професійної компетентності викладача в сучасних реаліях, зумовлених викликами, що постали перед Україною та її Збройними Силами у зв’язку із збройним конфліктом на сході нашої держави. Основну увагу приділено аналізу компетентностей викладача вищого військового навчального закладу з урахуванням підсумків проведення соціологічного опитування викладачів Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. При цьому зроблено акцент на застосуванні в освітньому процесі інноваційних педагогічних технологій і приведення змісту освіти та якості підготовки військових фахівців у відповідність до потреб сил оборони з урахуванням досвіду країн-членів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-01

Як цитувати

Черних, Ю., & Черних, О. (2019). РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ – ПІДСУМКИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ОПИТУВАННЯ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (62), 121–135. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/362

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ