РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ – ПІДСУМКИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ОПИТУВАННЯ
Ключові слова:
професійна компетентність, викладач вищого військового навчального закладу, підготовка військових фахівців, соціологічне опитуванняАнотація
У статті розкривається сутність поняття “професійна компетентність викладача вищого військового навчального закладу” та зміст основних структурних складових цієї педагогічної категорії. Розглядаються проблеми розвитку професійної компетентності викладача в сучасних реаліях, зумовлених викликами, що постали перед Україною та її Збройними Силами у зв’язку із збройним конфліктом на сході нашої держави. Основну увагу приділено аналізу компетентностей викладача вищого військового навчального закладу з урахуванням підсумків проведення соціологічного опитування викладачів Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. При цьому зроблено акцент на застосуванні в освітньому процесі інноваційних педагогічних технологій і приведення змісту освіти та якості підготовки військових фахівців у відповідність до потреб сил оборони з урахуванням досвіду країн-членів.