ДЕЯКІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКЛАДАННЯ ВОГНЕВОЇ ПІДГОТОВКИ НА ФАКУЛЬТЕТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВІЙСЬКОВОГО ІНСТИТУТУ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2519-481X/2019/65-12Ключові слова:
вогнева підготовка, модуль, ефективність, методичні рекомендації, офіцери запасуАнотація
У статті розглянуто процес викладання вогневої підготовки громадянам України, які навчаються за програмою підготовки офіцерів запасу на факультеті післядипломної освіти Військового інституту. Проведений теоретичний аналіз наукових праць який засвідчив, що викладання вогневої підготовки з майбутніми офіцерами запасу в умовах визначеного особливого періоду та бойових дій на сході України, потребує розробки нових та удосконалення вже апробованих методичних рекомендацій для підвищення ефективності цього процесу.
Визначено порядок вивчення (проходження) модулю ВП 1.3 «Вогнева підготовка». Значна увага приділена педагогічним прийомам, формам та способам, які використовуються при викладанні модулю «Вогнева підготовка», їх особливостей й можливості використання в навчальному процесі факультету післядипломної освіти. Визначені деякі рекомендації, які забезпечують підвищення ефективності викладання основ вогневої підготовки, як складової бойової підготовки підрозділів та частин.
З переліку вправ стрільб, що за своїм призначенням поділяються на вправи базового, спеціалізованого та бойового рівнів в статті розглянуті вправи базового рівня. До них відносяться: вправи початкових та навчальних стрільб. Вони призначені для набуття первинних навичок у виконанні вогневих завдань всіма способами по різних цілях за будь-яких умов. Саме зі зміною умов виконання вправ стрільби, зміною тактичної обстановки, на тлі якої проводяться заняття з вогневої підготовки, науково-педагогічні працівники кафедри тактики та загальновійськової підготовки впроваджують нові педагогічні прийоми та способи, які й приводять до підвищення ефективності викладання модулю «Вогнева підготовка».