ВПРОВАДЖЕННЯ ФАХОВОГО КУРСУ ТАКТИЧНОГО РІВНЯ L-1B ЯК ОСНОВА ДОПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ЗА СТАНДАРТАМИ НАТО

Автор(и)

  • Д.В. Зайцев
  • В.Б. Добровольський
  • Я.І. Мельник
  • А.І. Сизов

DOI:

https://doi.org/10.17721/2519-481X/2021/71-11

Ключові слова:

фаховий курс тактичного рівня, первинні посади офіцерського складу, план-програма фахової підготовки, курси лідерства офіцерського складу, змістовий модуль навчання

Анотація

В статті розкриваються мета, зміст, основні положення організації та проведення фахового курсу професійної військової освіти тактичного рівня (L-1B) (допідготовка курсантів) з курсантами Військового інституту, які не пройшли вступні випробування на навчання за освітнім рівнем “магістр” на базі Військового інституту за всіма спеціальностями на випускових кафедрах Військового інституту. Розглянуті завдання, що поставлені начальникам випускових кафедр Військового інституту спільно з начальниками кафедр загальновійськових дисциплін, фізичного виховання, спеціальної фізичної підготовки і спорту та спеціальної мовної підготовки щодо розробки навчальної план-програми фахового курсу професійної військової освіти тактичного рівня L-1B за всіма спеціальностями. Визначені умови використання навчальної план-програми; наведений загальний розрахунок навчального часу за курс; визначений перелік змістових модулів, у змісті яких детально визначаються кінцеві результати навчання; надаються деякі особливості методики проведення занять, види контролю, рекомендована література тощо.
Обґрунтовано структуру, визначено порядок використання навчальної Програми навчання слухачів на курсі тактичного рівня L1-B професійної військової освіти Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, визначено зміст та час на вивчення модулів та змістових модулів, наведено порядок оцінювання успішності навчання слухачів курсу професійної військової освіти за всіма спеціальностями.
Наводяться вимоги Програми професійної військової освіти ПВО та очікуваний кінцевий результат вмінь та навичок вивчення модулів «Індивідуальна загальновійськова підготовка», «Індивідуальна фахова підготовка», «Колективна фахова підготовка». Крім того надаються деякі рекомендації щодо розробки плану-програми фахової підготовки сержантського (старшинського) складу (курс лідерства середнього рівня) та плану-програми фахової підготовки офіцерського складу (L-1B).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-24

Як цитувати

Зайцев , Д., Добровольський , В., Мельник , Я., & Сизов , А. (2022). ВПРОВАДЖЕННЯ ФАХОВОГО КУРСУ ТАКТИЧНОГО РІВНЯ L-1B ЯК ОСНОВА ДОПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ЗА СТАНДАРТАМИ НАТО. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (71), 96–102. https://doi.org/10.17721/2519-481X/2021/71-11

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ