АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ АБІТУРІЄНТІВ ШЛЯХОМ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (НА ПРИКЛАДІ МАТЕМАТИКИ ТА ХІМІЇ)
Ключові слова:
математичні змагання, хімічні змагання, олімпіади, математичні програми, хімічні програмиАнотація
У статті розглядається проблема інтенсифікації зусиль абітурієнтів, направлених на вивчення матеріалу з таких предметів, як математика та хімія. Встановлено підвищення мотивації абітурієнтів після проведення інтелектуальних змагань із відповідних предметів. Зважаючи на важливість заходів такого роду, докладно розглянуто особливості їх підготовки та проведення, визначені на основі власного досвіду авторів. Суттєвим питанням є вибір формату проведення інтелектуального змагання: олімпіада, турнір, брейн-ринг, конкурс-захист наукових робіт та експеримент (для хімічних змагань). В роботі розглянуто переваги та недоліки усіх цих видів змагань. Також описується ще один шлях активізації пізнавальної діяльності абітурієнтів, а саме, впровадження у навчальний процес комп’ютерних інформаційних технологій. Коротко проаналізовано програмні засоби, що можуть бути застосовані під час вивчення курсу математики та хімії і що сприятимуть пожвавленню роботи класу. Стаття може бути корисною для учителів математики та хімії, а також організаторів позакласної роботи учнів.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-11-09
Як цитувати
Гайша, О., Дергільова, О., & Гайша, О. (2016). АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ АБІТУРІЄНТІВ ШЛЯХОМ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (НА ПРИКЛАДІ МАТЕМАТИКИ ТА ХІМІЇ). Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (53), 177–184. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/88
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ АСПЕКТИ ВІЙСЬК