ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • О.П. Грибок
  • А.О. Грибок

Ключові слова:

мотиваційні чинники, самостійна пізнавальна діяльність, пізнавальний інтерес, середовище, самостійна навчальна діяльність, навички

Анотація

У статті розкривається роль мотиваційних чинників у пізнавальній діяльності студентів ВНЗ, а також їх взаємозв’язок з активізацією та розвитком навичок самостійного навчання. У запропонованому дослідженні визначаються психолого-педагогічні умови самостійної пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів.

Розуміння сутності та значення феномену самовдосконалення є необхідним з боку колективу в ході вивчення циклу спеціальних дисциплін, оскільки це сприяє кращому змістовному наповненню навчального та виховного процесів. В статті обґрунтовано передумови, показники й чинники покращення процесу самостійної пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів.

Біографії авторів

О.П. Грибок

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка (м. Київ, Україна)

А.О. Грибок

студент, Київського національного університету імені Тараса Шевченка (м. Київ, Україна)

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-09

Як цитувати

Грибок, О., & Грибок, А. (2016). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (53), 191–196. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/90

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ АСПЕКТИ ВІЙСЬК