ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Ключові слова:
мотиваційні чинники, самостійна пізнавальна діяльність, пізнавальний інтерес, середовище, самостійна навчальна діяльність, навичкиАнотація
У статті розкривається роль мотиваційних чинників у пізнавальній діяльності студентів ВНЗ, а також їх взаємозв’язок з активізацією та розвитком навичок самостійного навчання. У запропонованому дослідженні визначаються психолого-педагогічні умови самостійної пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів.
Розуміння сутності та значення феномену самовдосконалення є необхідним з боку колективу в ході вивчення циклу спеціальних дисциплін, оскільки це сприяє кращому змістовному наповненню навчального та виховного процесів. В статті обґрунтовано передумови, показники й чинники покращення процесу самостійної пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-11-09
Як цитувати
Грибок, О., & Грибок, А. (2016). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (53), 191–196. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/90
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ АСПЕКТИ ВІЙСЬК