СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ РЕАЛІЇ В МОВЛЕННЄВОМУ ЕТИКЕТІ АНГЛІЙЦІВ
Ключові слова:
соціальний статус, класові відмінності, мовленнєвий етикет, лексика, вимоваАнотація
У статті висвітлено результати аналізу праць зарубіжних науковців, письменників, літературних критиків, в яких досліджуються різні аспекти культури та суспільної поведінки англійців (негласні правила й норми, що регулюють спілкування у різноманітних ситуаціях), а також лінгвістичні особливості їхнього прояву в мовленнєвому етикеті. Особливу увагу акцентовано на таких соціолінгвістичних реаліях, як організація побуту, облаштування й меблювання житла, переваги в харчуванні представників різних верств англійського суспільства. Доведено, що ознайомлення з системою класового розшарування та соціального позиціонування англійців, а також можливість визначення їхнього суспільного становища за допомогою таких точних індикаторів, як лексика і вимова, є важливим для формування іншомовної професійної компетентності вітчизняних фахівців.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-11-09
Як цитувати
Кирда-Омелян, А., & Письменна, О. (2016). СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ РЕАЛІЇ В МОВЛЕННЄВОМУ ЕТИКЕТІ АНГЛІЙЦІВ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (53), 196–202. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/91
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ АСПЕКТИ ВІЙСЬК