ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ
Ключові слова:
педагогічна майстерність, професійна компетентність, вищий навчальний заклад зі специфічними умовами навчання, андрагогіка, принципи навчанняАнотація
У статті запропоновано педагогічні умови підвищення професійного рівня (педагогічної майстерності) викладачів вищих навчальних закладів зі специфічними умовами навчання. Розроблено циклічну модель професійної підготовки викладачів ВНЗ зі специфічними умовами навчання. Визначено спроможність реалізовувати всі освітні компоненти, які зумовлюються особистими здібностями, знаннями, навичками, уміннями, засвоєними видами і способами навчання та психологічними особливостями. Здійснено порівняння змістовності головних сфер, де визначено, чим саме професійна підготовка викладачів відрізняється від навчання курсантів. Запропоновано основні характеристики освітньої діяльності викладачів ВНЗ зі специфічними умовами навчання та визначено принципи їх безперервного навчання. Висунуто припущення, що проблема професіоналізації викладачів ВНЗ зі специфічними умовами навчання повинна бути реалізована шляхом розвитку їхньої педагогічної майстерності та запровадження системи безперервного навчання.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-11-09
Як цитувати
Серіков, В., Артемов, В., & Литвиненко, Н. (2016). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (53), 210–216. вилучено із http://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/93
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА ТА ГУМАНІТАРНІ АСПЕКТИ ВІЙСЬК