РЕАЛІЗАЦІЯ МОДЕЛІ ГРИ З ДВОСТОРОННІМ ПІДСЛІДКОВУВАННЯМ ДЛЯ ВИПАДКУ АНАЛІЗУ РІЗНОРОЗМІРНИХ ДАНИХ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2519-481X/2023/81-10Ключові слова:
двостороннє підслідковування, стійкі цикли, різнорозмірні дані, представлення чисел з плаваючою комоюАнотація
Широке застосування в сучасних умовах систем імітаційного моделювання бойових дій під час їх використання в стандартизованих процедурах прийняття рішень,призводить до підвищення ефективності та якості систем імітаційного моделювання. В досліджені проведено аналіз рішень ігрових моделей ведення двосторонньої гриіз протилежними інтересами для випадку коли числові значення мають різнорозмірний характер. Крім того, проведено роботу щодо розвитку та вдосконалення ігрової моделі двосторонньої гри. Актуальність роботи обумовлена широкою реалізацією систем імітаційного моделювання бойових дій як програмного забезпечення комп’ютерних систем з ОС Android та Windows. В роботі досліджується визначення шляхів реалізації раціональних мішаних стратегій складною системою як ігрових моделей ведення двосторонньої гри із протилежними інтересами з сідловою точкою. В зазначених системах представлення чисел здійснюється з плаваючою комою. З’ясовано, як саме особливості представлення чисел впливають на результати моделювання, коли використано різнорозмірні дані. Результати роботи дозволять виключити недостовірні результати імітаційного моделювання під час їх використання в стандартизованих процедурах прийняття рішень. Показано, що з використанням максимінінної стратегії стійкі цикли гри утворювалися тільки з урахуванням значень елементів матриці ймовірностей переходів. Це досягається формуванням гри, значення вихідних даних для якої складаються тільки з нулів і одиниць. За зазначених умов стають два завдання. Це дослідження впливу особливостей представлення чисел в плаваючою комою на результати моделювання. Та розвиток і вдосконалення ігрових моделей систем імітаційного моделювання бойових дій для усунення негативного впливу їх помилок на результати використання стандартизованих процедур прийняття рішень. В результаті досліджень вдосконалено ігрову модель з двостороннім підслідковуванням для випадку різнорозмірних даних. Вдосконалена модель відрізняється від відомих використанням в якості критерію оцінки ефективності роботи технологічної системи управління множини усіх досягнутих результатів функціонування виконуючих елементів підсистеми.