ТЕОРІЯ ПЕТРОВА – КІШЯНУСА КОЛИВАЛЬНОГО РУХУ ГЕОМЕТРІЇ ПЛЯМИ КОНТАКТУ КОЛІСНОГО РУШІЯ ВАНТАЖНОГО АВТОМОБІЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2519-481X/20253/86-07Ключові слова:
технологія, транспортний засіб, ходова система, стабілізація, важіль, динамічні вагиАнотація
Характер сучасних технологічних операцій за допомогою транспортних засобів (ТЗ) вимагає високого швидкого переміщення та працездатності. Переміщення ТЗ в сучасних умовах бойової обстановки, здійснюється в складних дорожніх розв’язках місцевості (бездоріжжя, пустельно-піщана, гірська, болотиста місцевість), з мінімальним використанням засобів підвищення прохідності бойових машин. Від ТЗ залежить безпосередньо своєчасне виконання різних бойових завдань на оперативному та стратегічному рівні, зокрема як тягові зусилля на колеса, що в свою чергу вплине на, мобільність, прохідність, швидкість руху машини. Розробка новітніх технологій по збільшенню ефективності прохідності ТЗ є важливим критерієм успішного проведення бойових операцій. Складовими критерію є: поліпшення наявних ходових властивостей автомобілів, що доведе їх технологічну придатність до можливості та рівня мирових стандартів. Перспективою створення українського ТЗ на повнопривідному шасі з удосконаленою ходовою частиною. ТЗ буде призначений для виконання різних специфічних завдань – модернізована ходова система. Такий рушій обладнаний спеціальною біговою доріжкою для переміщення динамічної ваги, який дозволяє зменшити проковзування для стабілізації заданого напрямку руху. При модернізації конструкції динамічні ваги керуються важелем. Така технологія переміщення військового автомобіля (спеціальних броньованих автомобілів) за допомогою навантаження ходової системи дозволяє кочення колеса та його навантаження зробити більш плавним, що зменшує вібрації при переміщенні та більш якісно використовувати тягове зусилля автомобіля. Запропонована математична модель руху ТЗ з ходовою системою навантаженим динамічними вагами.